Kär!

Nytt jobb = nya arbetsskor. Så är det bara. Och vad passar då bättre än ännu ett par Crocs?
Till Jimmy´s stora förtret gick jag idag in till honom på jobbet för att prova ut ett par.
"Ska du inte ha ett par med päls?" säger han på skämt.
"Nja, kan ju prova i alla fall.." säger jag.
SHIT POMMES, de där skorna är ju liksom tillverkade endast för min skull! Har aldrig haft något skönare (eller fulare iofs) på fötterna, de är gudomliga! Perfekt för mig som jämt är iskall om fötterna. Har haft dem på mig sedan jag kom hem, och tänker inte ta av mig dem förrän jag går och lägger mig. Knappt då heller känns det som. I´m in love!

 


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Men hur hygieniskt är det med den där pälsen på ett äldreboende?

Fulsnygga är de i alla fall!

2008-01-31 @ 22:43:33
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Haha jag kan tänka mig att de är underbart sköna! Vågar inte ens testa, bodde ju i mina under slutet av graviditeten, men damn vad fula de är! Passar nog bra som jobbskor, de måste ju gå att slänga in i tvättmaskinen på skonprogram i 30 grader.

2008-02-01 @ 14:39:15
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Jessica

Skrattar.. Vilka pjucks..

2008-02-01 @ 20:52:27
URL: http://rhu.blogg.se
Postat av: Sara

Skit snygga.. hii passar dina tossar perfa.. ;0)

2008-02-01 @ 21:28:30
Postat av: Fammo o Faffa

Härligt Micki! Ta för Dig bara, att Jimmy får skämmas lite spelar väl ingen roll!?!
Skönt för Dig!

2008-02-01 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0