Grupptryck?

Jag är som alla andra. Fast ändå inte.
Jag har hela tiden tyckt att den berömda Foppa-toffeln är bland det fulaste som finns, och fullkomligt vägrat att ens prova.
Det började med att min pappa köpte ett par. Enligt honom är det det skönaste han nånsin stoppat fötterna i.
Då var jag tvungen att prova. Sen var jag fast.
Nu har t.o.m min mamma ett par.
Operation övertalning har börjat för Jimmy´s del.
För folk har rätt, de är så snuskigt bekväma att fulheten inte längre spelar någon roll..

Det som gör att jag skiljer mig lite från mängden är att jag har toffeln i ballerinamodell. Det har jag iaf inte sett på någon annan ännu..


Mina crocs a´la Mary Jane

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha jag har lyckats införskaffa mig flera par! Fula som stryk, men assköna, och alla går ju runt i dem, så why not? Har dock valt svarta om jag ska visa mig ute. Tom Danne har köpt, och han hade dem i Farsta igår, han som varit så emot dem!!!Ballerinamodellen var helt ny för mig dock, coolt!

2007-07-18 @ 10:17:09
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Emma

NEEEEEJJJ!!! Snälla Micki, säg att det inte är sant??? De är det fulaste som finns, visst, de är apsköna, men det spelar ingen roll, för såååå fula är de! Hoppas Jimmy håller på sig! ;-) Men fulast är väl när folk går på stan med dem, skorna ska hållas inom trädgården, på landet! :-D

2007-07-19 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0