Måndagen

Igår gick jag och Saga över till Becca och Alicia för en enkel fika. Tjejerna lekte och mammorna drack kaffe, åt kanelgömma och tjattrade. Som vanligt alltså ;)
Klantiga jag hade glömt kameran hemma så Becca fick stå för fotograferingen.


Alicia visar Saga hur man kör vagnen.


Helt otroligt att båda tittar in i kameran samtidigt, dock utan att le men man kan inte få allt här i världen!


Alicia tittar på tv och Saga apar sig framör kameran..

Tack för en trevlig fikastund tjejer!



På kvällen tog vi en promenad och var ute i nästan en timme. Skönt att röra lite på sig efter middagen istället för att krascha i soffan och bara dega resten av kvällen!
Saga gillar verkligen sin nya vagn, jag tror att hon känner sig stor och duktig nu när hon sitter framåtvänd. Hon gör en massa roliga ljud och pratar med folk och träd man går förbi och tittar storögt på allt. Allra roligast är att gå i tunnlar för där ekar det när man tjoar! 
När vi kom hem så tyckte Saga att det var dax att tvätta lite, eller iaf sortera tvätt.. Badrummet och en mycket nöjd Saga såg ut såhär:
  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för igår! Var jättetrevligt som alltid och jag tror tjejerna uppskattade att ses. Det gör vi om snart!
Kramar

2007-08-14 @ 22:28:32
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0