Ny vagn!

Äntligen har jag hittat och köpt en ny vagn till Saga (och till mig ;))!
Har varit ute efter en ny länge men inte hittat någon som passar oss och som framförallt går in i bilen..
I och med Thailandsresan så blev det lite "bråttom" med inköp av en typ paraplysulky då det är det absolut smidigaste att ta med på planet och att använda där nere. Har kollat på några begagnade men hittat antingen för klumpiga eller fjösiga. Bestämde då att lägga lite mer pengar och satsa på en lite rejälare som vi sedan kan fortsätta använda till vardags här hemma.
Vi hade i stort sett bestämt oss för en vagn (framför datorn), och tog med mig min mamma till Babyland för att provåka och köpa den, väl där så tyckte både jag och mamma att den vagnen inte alls verkade bra och att den var sladdrig och allmänt  B..
Då fick vi syn på denna skönhet! Japp, den är rosa och jag kommer säkert att tröttna på färgen men det skiter jag i för just nu tycker jag att den är ascool och Saga passar perfekt i den! (Och fan ta den som frågar om barnet som sitter i är en pojke! hehe)  Sen får vi väl se om vi trivs med den efter hand, men det är en senare fråga..




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stencool!

2007-07-24 @ 23:15:26
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Susanne (Yssa)

Jätttesnygg vagn!!! Saga kommer nog att mysa gott i den ;-)

2007-07-25 @ 00:07:13
URL: http://yssasblogg.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Supersnygg vagn! En sulky kan man ha i lite roligare färg tycker jag. Vi har ju en orange :P

2007-07-25 @ 11:23:44
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0