Tjejkväll

Igår var jag ute med min mamma.
Vi gick runt på Söder och tittade i skyltfönster, kommenterade folk, åt en fantastiskt god middag och avslutade sedan kvällen med att se Sex and the City på bio. (Det var typ 5-6 år sedan jag var på bio sist!)

Filmen var slut klockan 24, och när vi kom ut från bion så märkte vi att hela Söder hade fyllts med festande människor på sina bästa partyhumör. Det skojades och stimmades och folk var uppklädda och sminkade till tusen och förväntansfulla inför fredagnattens partyn.
Jag och mamma gick mellan dessa människor gäspandes och undrade om vi skulle orka hålla oss vakna ända hem. Klockan var ju ändå över midnatt.
Snacka om att man har ändrat sig! ;)

Vi hade väldans mysigt och även om filmen inte var så bra som jag hade velat så var det en lyckad kväll!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå va mys med en mor och dotter utekväll.

Ja man har verkligen förändrats när man börjar undra hur folk orkar festa...En annan sitter hemma och jäspar kl 20 haha.

2008-06-28 @ 20:03:10
URL: http://daysofjenny.blogg.se/
Postat av: Fammo o Faffa

Vad härligt för er att kunna gå ut bara "så där"!Köpte ni ingenting? Inte en minsta lilla jumper eller nå´t? Själv har jag varit ute med en väninna idag (stavgång), hon är 80 år, vi tänkte också gå och se Sex and the City, kan det vara något för oss?

Kramar Farmor!

2008-06-28 @ 21:34:15
Postat av: Mikaela

Jenny: Exakt så är det ju! Skönt att jag inte är ensam ;)



Farmor: Hurtigt av tanten att gå stavgång vid 80! Vi köpte inte en endaste liten sak faktiskt, bra va?!

Jag vet allvarligt inte om du skulle gilla den filmen. Men vad vet jag? Det var två "damer" i säkert 65+ åldern som såg filmen med oss, och de såg inte alltför chockade eller missnöjda ut efteråt. Lika trötta och ruffsiga som mig och mamma var de dock!

2008-06-28 @ 23:36:04
URL: http://lillafamiljens.blogg.se/
Postat av: Sara

åååå jajja hade velat vart med.. pussar åå pussar

2008-06-30 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0