Urusel bloggare!

Jag erkänner att jag är tvärdålig på att blogga! Vårat internet låg nere i dryga 2 veckor, men nu har det varit tillbaka ett tag och ändå kommer jag mig inte för att skriva något. Så är det ibland..

Vad har hänt sen sist då?
Jo jag har börjat jobba "på riktigt", det är lite fixande och trixande med hämtningar och lämningar på dagis men det går faktiskt bra. Känns rätt kul att jobba igen och jag trivs bra både med arbetskamrater och boende. Nu känns det helt rätt att jag är tillbaka inom vården igen.

Vi har sålt lilla Tudde (för er som inte vet så var det min lilla blåa Peugeot), och köpt en ny bil. Vi slog på stort och köpte oss en Ford Expolrer, cool som attan!

Jimmy har varit sjuk. Han blev liggandes i en riktigt ruskig magsjuka nu i helgen. Och eftersom jag jobbade så ställde gulliga mormis upp och var barnvakt åt Saga på lördagkvällen.
Jag var helt övertygad att vi skulle bli liggandes allihopa, men det var bara Jimmy som drabbades.

Jag har nu fått ny mailadress: [email protected]

  Nya bilen

Kommentarer
Postat av: Din karl

Ps, det heter Fårrrrrrd Explorer :-P

2008-02-20 @ 12:45:10
Postat av: Jessica

Ha! Rätt åt honom om han varit magsjuk.. ;-)
Har saknat uppdateringarna här, har inte så mö att göra om dagarna numera.. Mer än vänta.. :-D

2008-02-20 @ 13:19:49
URL: http://rhu.blogg.se
Postat av: Sara

hih snygg bil.. tudde hade fått plats i den hihi puss min sessa miss you very much

2008-02-20 @ 14:25:25
Postat av: Rebecca

Välkommen tillbaka! :-D

2008-02-21 @ 14:28:21
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Skönt att höra av er igen! Magsjukan verkar bara drabba männen i år... skumt!

2008-02-23 @ 11:24:17
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0