Hänger inte med riktigt.


Det sägs att det är en vecka kvar till julafton.
Öhh det verkar jag ha missat, det är ju fortfarande höst och massvis med veckor kvar! Trots att det är pyntat här och var, att julskivan går varm på jobbet, de inköpta klapparna är inslagna och att jag idag har rullat köttbullar så har jag verkligen noll julkänsla.
Jag älskar verkligen julen, men det här året infinner sig inte den rätta stämningen helt enkelt. (Antagligen för att jag inte har hittat de perfekta gardinerna ännu..)

Känner dessutom att jag inte hinner det jag vill göra heller. Imorgon ska de sista klapparna handlas, sen ska vi leta julgran (japp, vi hugger själva. Busigt värre.), skinka ska handlas och tillagas. Sen ska själva julaftonen planeras. Till råga på allt ska jag jobba, tur som satan att jag inte jobbar heltid då hade jag nog blivit utbränd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0