Det här med gardiner..


Börjar bli smått irriterad nu. Har ett tag (typ två veckor eller så) varit på jakt efter julgardiner.
Jag är kanske kräsen och gammeldags, men jag vill inte ha några trendiga julgardiner.
De ska vara röda panellängder med klassiska tomtar. Borde inte vara så svårt att hitta så här i jultider kan man tycka, men vilken affär jag än är i så finns det bara svarta, gråa och lila (!) gardiner med dessa "trendtomtar" som jag inte gillar. (Eftersom dessa färger i vanliga fall är "jag" så borde jag ju inte gnälla men nu gör jag det..)
Nä tack. En tomte ska vara stor och tjock, ha röd näsa och lika röd rock, han ska se så där varm, snäll och mysig ut. Dessutom så ska han ha en lika glad tomtemor vid sidan om sig och hon får gärna stå och röra i en gryta med gröt, bara inte de långa flätorna trillar i.

Så. Hur svårt kan det vara? Nån som har nåt bra tips?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Säger bara en sak - TRADERA!

2008-12-05 @ 09:18:09
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Mikaela

Becca: Jag förstod att du skulle säga Tradera men jag har redan kollat där och hittar nada. Behöver dessutom 2 uppsättningar, dvs 4 längder, och det försvårar det hela ännu mer..

2008-12-05 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0