UTMANAD!

Jag har blivit utmanad av både Rebecca och Magdalena.

REGLER: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver dessa regler. I Slutet av inlägget skriver du minst 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm ej att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Är väldigt frusen av mig. Långkalsongerna åker i regel på i september och av i maj.

2. Kommer i princip aldrig i tid till något. Är alltid ute i sista minuten trots planering.

3. Är morgontrött OCH kvällstrött. På morgonen går det inte att prata med mig innan jag har fått i mig frukost.

4. Är väldigt blyg och blir lätt generad. Detta har dock blivit bättre sen jag blev mamma men är fortfarande jobbigt i vissa situationer.

5. Kan inte leva utan mitt "Te och macka". Innan jag träffade Jimmy så levde jag på det. Frukost, lunch, middag och gärna kvällsfika också. Nu har det minskat men intas iaf minst 2 gånger/dygn (morgon och kväll) och ibland även till lunch om jag inte kommer på något annat.

6. Är traditionsbunden. Tycker det är viktigt att hålla på traditioner och allt ska firas, julafton, påsk, födelsedagar, namnsdagar osv.

7. Har haft många djur. En kanin som hette Skutte, en gris som hette Labolina, två vita ankor som hette Acke och Kalle, tolv hönor som hette Agda allihopa (lättast så), två salamandrar som hette Bernard och Bianca, en häst som hette Jack, en katt som heter Tussa (finns kvar och bor i stallet), ett marsvin som hette Åke, en kanin som hette Egon/Egge + Jimmy´s två katter Russin och Cinnamon.

8. Är utbildad till undersköterska, men är EXTREMT rädd för sprutor!

Jag utmanar:
Emma  
Linda

De där de enda i min blogglista som inte blivit utmanade tidigare (vad jag vet..)


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Fast jag har redan svarat på den utmaningen, för läääänge sedan ;-)

2007-09-20 @ 16:10:07
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0