Tji fick jag!

Lagom tills jag hade skickat ivag det sista inlagget har i bloggen sa borjade jag fa ont i huvudet. Det var borjan pa nat influensa liknande ackel! Jag har legat totalt dackad sen dess med hog feber, ont i lederna och en rivande hosta. Mamma likadant. Saga hade feber idag pa eftermiddagen, men efter 3 timmars (!) somn sa var hon feberfri, men lite snorig, igen. Har dock fatt nagra dunderpiller som verkar hjalpa och jag kanner mig lite piggare nu. Har iaf kunnat ta mig ur sangen och ner for att ata middag.
Hoppas att Saga inte aker pa samma skrap men det vore ju inte sa ovantat iom att vi ar sa nara inpa hela tiden..

Testar att lagga in bilder pa nytt nu da.. (Det har inte regnat idag sa datorn verkar inte vara stromforande)


   Saga och mamman vid havet forsta dagen

  Trott Saga som inte riktigt forstar att man kan sitta i vagnen och aka bil (Tuk-Tuk)


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Fy vad tråkigt att ni är sjuka! Hoppas det blir kortvarigt och att Saga slipper eländet!

2007-09-02 @ 18:51:40
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Nej vad trist att ni blivit dåliga! Hoppas verkligen ni blir bättre snart och kan njuta av sista tiden!
Kramar

2007-09-03 @ 13:41:04
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0