Rapport

Jahapp då var första föräldramötet avklarat. Det var ungefär som jag hade föreställt mig, glöm inte märka kläder, läs lappar som läggs på hyllan samt att luciafirandet hålls klockan 16 ute på gården..osv.. Jag hade sett fram emot en kopp kaffe och några kakor, men som den förskola (!) det är så bjöds det på juice och frukt. Inget fel med det, men där drogs vuxenpoängen ner en del.. ;)

Här hemma hade det gått utmärkt. Saga och mormis hade lekt för fullt och knappt märkt att vi var borta.
Bilden nedan var vi tvugna att ta när vi kom hem. Saga och mormis hade haft kapplöpning med gosedjur och barbie. Det såg väldigt roligt ut! Vem som vann? Polaren längst till höger skulle jag tro ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0