På väg tillbaka..

Jag har hållt mig borta från datorn sen vi kom hem, mest pga att jag och Saga mått lite halvdåligt samt att jag varit rätt less och inte haft nån inspiration direkt. Nu mår vi dock bättre (Saga har fortfarande en jobbig hosta men är betydligt piggare) och jag ska försöka komma igång med bloggandet igen :)

Sen vi kom hem så har det varit fullspäckat schema.
I söndags var det dax för släkten att uppvakta Saga, då åts det tårta och öppnades massa fina paket. Tack alla!

I måndags började Jimmy att jobba igen så jag och Saga åkte för att inspektera det nya dagiset (jag vet, förskola..) som vi fått en plats på. Det kändes väldigt bra och personalen verkade lugna och trevliga så nu har vi tackat ja till platsen och hon kommer börja inskolningen 1 november.. *ångest*

Igår var vi på 1-årskontroll på BVC. Saga skötte sig galant och blev "okejad" av läkaren.
Vikt 8960g, längd 76 cm. Hon har planat ut med vikten och inte riktigt gått upp som hon ska, men jag tror att resan och sen att hon varit sjuk är en stor bidragande orsak till det. BVC-tanten var dock inte oroad och tyckte inte att vi behövde en extra kontroll så nästa besök är i december.

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Välkomna till verkligheten :-)
Spännande med dagis! Då börjar Saga och Isak nästan samtidigt (Isak börjar den 29/10) så då kan vi ha ångest tillsammans ;-)

2007-09-12 @ 12:10:43
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ännu en du kan ha ångest tillsammans med! Alicia börjar hos dagmamma den 5/11. Vilket dagis ska Saga börja på?

2007-09-12 @ 22:29:56
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0