Inga bilder..

Jag har forsokt att lagga in lite bilder harifran men nar jag ska koppla in kamerasladden i datorn sa far man stotar, sa jag later helst bli.. Det racker med att bara nudda datorchassit sa knapper det. Typiskt Thailand men ack sa charmigt egentligen :)

Tack for alla gratulationer till Saga! Japp Emma, klart att vi horde att ni sjong!

Vadret har varit riktigt toppen de sista dagarna nu. Stralande sol och hur manga grader som helst. Vi badar och leker i poolen hela tiden kanns det som och Saga tycker det ar jattekul. Vi har badat i havet nagra ganger men vagorna ar ratt hoga och jag tycker det ar lite otackt sa vi haller oss till poolen.

Snart ska vi ga och ata lite lunch, sen far vi se vad vi hittar pa ikvall. Det lutar at nattmarknaden i Phuket Town, det ar dar Thailandarna sjalva handlar och dar finns ALLT. Klader, frukt, handdukar, bordsflaktar, leksaker, parfym, huvudkuddar, mat, smycken.. Vi var dar i sondags och det var coolt som attan! Fast eftersom marknaden ar anpassad efter de sma Thailandarna sa maste pappa och Jimmy ga dubbelvikta for att inte dra huvudet i taket (las presseningarna..).

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad mysigt det låter, nattmarknad! Vill också!

2007-09-01 @ 21:04:21
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Magdalena

Åååh vad avis jag blir! Längtar tillbaka... Vi funtar på att åka i februari dock, hoppas det blir av. Glöm inte att köpa små fejk-crocs till Saga ;-)

2007-09-02 @ 11:15:15
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0