Helgrapport

En snabbgenomgång av den gågna helgen då:

* TV-inspelningen gick bra. Det var jätteroligt och ett tag hade jag ont i magen av allt skrattande.
Resultatet gick att se i Parlamentet som visades igår. Tråkigt nog så klipptes det bästa (enligt mig iofs) bort och det som visades igår var väl sådär halvroligt.. 

* Lördagen började med ett glädjebesked, Becca hade äntligen fått fram lilla lillebror och alla mådde bra. Enligt de kort som jag har sett så är han såklart ursöt! Han har fått namnet Tobias och det ska bli så spännande att få träffa honom så småningom. Grattis till hela familjen! :) 
Efter det beskedet kom ett betydligt tråkigare samtal. Min stackars lilla fammo har åkt på Borrelia och uppenbarligen fått en allergisk reaktion på medicinen så hon skulle åka hyfsat akut till sjukhuset. Väl där så gick det bra och hon blev väl omhändertagen och lyssnad på. De tog bort medicinen och hoppas på att Borrelian är ute ur blodet. Hon kom hem efter någon timme och på eftermiddagen tyckte jag att hon lät mycket piggare!
På eftermiddagen kom ett par gamla jobbarkompisar till Jimmy hem till oss. Ärendet var att de är gravida (eller ja hon är det iaf) och var intresserade av vår gamla vagn. De fastnade direkt och bestämde sig för att köpa den. Skönt!

* Söndagen bestog i stort sett av att packa ihop fammo, faffa och alla prylar, samt handla och sedan installera dem hemma i stan. Dom har varit ute på landet länge nu och jag tror att de tycker att det är lite skönt att vara hemma i stan igen. Särskilt nu när fammo blev dålig också. Krya på dig nu och ta det lugnt båda två!
På kvällen vankades det Taco-kalas, här hemma hos oss, för lillebror. Det var gott, trångt och trevligt! Grattis igen lillebror!

Nu har jag gått igenom alla Saga´s gamla bebiskläder så jag ska passa på att fota och lägga ut en del på Tradera så man kan få lite klirr i kassan kanske.. ;) 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket för uppmärksammandet i din blogg! :-)
Hoppas din farmor är bättre! Allergisk reaktion på medicinen låter inte kul alls.
Skönt att bli av med vagnen!!!
KRamar

2007-09-27 @ 22:26:14
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Fammo

Vi håller alltid tummarna för Dig!!!!
Ja, Du gör nog rätt i att försöka anpassa tiderna lite mer efter förskolans uppfattning om mat-och sovtider, att det känns tungt förstår jag, för Dig som inte gillar tidiga mornar!
Kramar från oss båda!

2007-09-27 @ 22:31:05
Postat av: Fammo

Vi håller alltid tummarna för Dig!!!!
Ja, Du gör nog rätt i att försöka anpassa tiderna lite mer efter förskolans uppfattning om mat-och sovtider, att det känns tungt förstår jag, för Dig som inte gillar tidiga mornar!
Kramar från oss båda!

2007-09-27 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0