Helgledigt..

Jag tänkte ta helgledigt från bloggandet, men se så bra det gick ;)
Jimmy har tagit med sig Saga ut på äventyr (hem till en kompis och sen vidare till Maxi kanske inte är så äventyrligt iofs..), så jag är solo här hemma! Morgonen har ägnats åt strykning och rensning i klädkammaren. Sånna där tråkiga saker som man bara skjuter upp men som är så sköna när de är klara. Ni vet.

Ser en liten strimma av hopp på jobbfronten faktiskt. Vill inte säga för mycket, men kan säga så pass att jag träffade en gammal arbetskamrat igår och han kände till lite lediga tjänster som han skulle sälja in mig på. Och om inte annat så är han en bra referens som jag kan lämna i andra ansökningar. Jag återkommer i ämnet när jag vet lite mer ;)
(Och tack, det måste ha varit alla era tumhållningar som gjorde susen!)

Nu ska jag slänga mig i duschen, ikväll vankas det namnsdagsmiddag i form av färsk krabba och då måste man ju vara snygg!

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Spännande! Jag håller självklart tummarna!!

2007-09-29 @ 16:15:58
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0