Blaha blaha

Har inte så mycket att skriva om egentligen.

Jag har fått för mig att rucka lite på dagrutinerna för att de ska passa dagistiderna bättre. Där gör de ju heeeelt olika mot vad vi gör här hemma. Där äter de lunch 11:30 och sen vilas det därefter. Här går Saga och lägger sig vid typ 12-12:30 och äter lunch EFTER det.. Fast då har vi ju iofs ätit frukost vid typ 10..
Ojoj, blir ju helt galet om vi fortsätter så. Alltså måste vi nog gå upp i ottan (allting före klockan 9 är ottan för mig) för att det ska bli helt rätt. Shit vad jobbigt!
Det kanske löser sig av sig själv när hon väl börjar där, eller vad tror ni kära bloggläsare?

Iövrigt hänger jag på ams.se för det mesta känns det som. Inte för att det lönar sig utan bara för att liksom. Har sökt några jobb som verkar skojiga, men jag har inga större förhoppningar. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade på din sida av ren slump. Jobbigt att börja jobba efter en längre tids mammaledighet, ska inte pappan vara hemma ngt? Vad är det för jobb du söker?
/ K

2007-09-27 @ 18:24:13
Postat av: Emma

Lycka till med de nya rutinerna. Visst ordnar det sig när hon väl börjar på dagis, men jag tycker det är snällt av dej o börja vänja henne redan nu hemma.
Hoppas du hittar nåt jobb dom verkar intressant!
KRAM

2007-09-27 @ 18:31:16
Postat av: Magdalena

Vi fick också kasta om rutinerna när Max började på dagis, det funkade utmärkt. Men självklart är det väl bättre att börja nu på en gång. Vi åt i alla fall frukost runt 8 även innan, så det var nog inte lika stor omställning som för er ;-)
Lycka till med jobbsökandet!!
Kram

2007-09-27 @ 19:25:10
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Sara

Ja du hitta mig... hihi.. ja vad jag skulle vilja träffa dig så ofta som vi gjorde när vi bodda nääära... bus tjejer som vi va!! Love you hjärtat.. pöösss

2007-09-27 @ 21:27:59
Postat av: Susanne (Yssa)

Ja, det är inte lätt det här med rutiner... Våra såg ut ungefär som era ett tag, men sedan lade jag om lite, och då kom det mesta av sig självt. Så nu har vi ungafär dagistider, även om hon inte ska in på dagis förrän tidigast i januari... ;)

2007-09-28 @ 21:48:10
URL: http://yssasblogg.blogspot.com
Postat av: Mikaela

K - Välkommen, kul att du hittade just hit! Ja det suger verkligen att behöva börja jobba igen. Tyvärr så kommer inte pappan kunna vara hemma något med dottern, en ren ekonomisk fråga! Jag söker jobb både inom vården (undersköterska), samt lite inom receptionist/sekreterar/ekonomi. Har du något tips? ;)
Sara - Japp, jag hittade dig! Love u to!
Susanne - Åhh inte förrän januari?! LYLLOS ER!

2007-09-29 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0