Snabbdejt

Idag skulle det monteras upp en parabol här hemma hos oss, så jag och Saga packade ihop oss och åkte till Farsta. Där tog vi en liten promenad i höstsolen och mamman nostalgitrippade lite (vi gick förbi parken jag lekte i när jag var liten, samt förbi lägenheten vi bodde i), sen gick vi tillbaka till centrumet och mötte upp Emma. Den här gången utan Meya eftersom hon har börjat på dagis!
Vi passade på att fika medan Saga sov i vagnen. En liten försenad födelsedagsfika blev det eftersom hon fyllde år i söndags! När Saga vaknat och vi hade fikat färdigt blev det lite planlöst gående och en massa tjatter i vanlig ordning.. :)

När vi kom hem för en timmes sen ungefär så hade parabolen fortfarande inte kommit upp. Det gick tydligen inte att fästa den på det ställe som det var tänkt så montören fick snällt åka härifrån. Då ringdes ett annat proffs in. Pappa. Min alltså. Får väl se om han kan hitta någon bra lösning..

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för i dag! Lika kul som vanligt! Hoppas vi ses snart igen! KRAM

2007-10-09 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0