Efterlängtad? ;)

Har fått frågan om jag tänker sluta blogga. Svaret är nej, men de sista dagarna har jag helt enkelt inte haft varken tid eller lust. Den korta stunden som Saga sover på dagen ägnar jag till jobbsökande, inte för att det ger någon utdelning iofs men jag försöker! Men det känns kul att veta att ni läser bloggen, och att ni saknar den när det inte skrivs på några dagar.

Vi har iaf i vanlig ordning varit ute och rört på oss och träffat mysiga vänner.
I söndags hade vi besök av Gudmödrarna L & K!
I måndags var var vi på en lek/fikadejt hos Rebecca och barnen.
Tisdag var det lugna puckar med bara lite promenad och sedan lek i parken på eftermiddagen.
Onsdag var det full rulle igen! Då var jag och Saga inbjudna till Tungelsta Kyrka, där hade Cornelia sånguppträdande i sann FN-dag´s anda. Massa söta duktiga barn som sjöng (Cornelia sjöng såklart högst och finast av alla. Sötisen:))! Efteråt var det korv och glass. Lite senare åkte vi hemåt med Pia och minstingen Livia  i släptåg. Det var nämligen dags för vår efterlängtade fika! Det var jättetrevligt och timmarna bara flög iväg! Mycket skönt att ha "hittat tillbaka" till varandra igen.
Idag har vi varit och hälsat på en kompis, Alina. Hon fick (eller ja födde) en liten Liam för snart 2 månader sedan, så det var på tiden att vi fick kolla in honom! Såklart mycket söt!
Saga tycker inte att det är lika spännande med små bebisar längre, hon har ju träffat både Tobias, Melvin och nu även Liam på sista tiden och bryr sig knappt alls längre. Hon blir absolut inte svartsjuk heller om jag skulle råka hålla i någon av dem, känns rätt bra.

Det har inte postats några bilder här i bloggen på ett tag. Anledningen är att Jimmy har fixat om lite (eller typ allt tror jag) i datorn och inte hunnit lägga in kameraprogrammet igen. Men bilder kommer. Jag lovar. *hint Jimmy hint*


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Klart du är saknad när du inte skriver här! Minst en gång i veckan kräver vi :-)

2007-10-26 @ 07:19:00
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Oj, ja ett inlägg i veckan borde jag ju kunna åstadkomma tycker man ju ;)

2007-10-26 @ 12:24:24
URL: http://lillafamiljens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0