Bebistitt!

Idag har jag och Saga varit hos Rebecca för att fika, leka och såklart kolla in lilla underverket Tobias som nu är 1½ vecka!
Han var såklart superdupersöt och jag kan inte fatta hur liten han var (Saga var ju tom mindre när hon föddes än vad han är nu, men det har jag glömt bort helt!), en väldigt lugn och snäll liten kille med fina nyfikna ögon. :)
Var roligt att se hur stolt Alicia är över honom, hon ville gärna visa upp honom och pussa mest hela tiden.
Saga brydde sig inte så mycket som jag trodde att hon skulle göra. Det var först när jag hade honom i famnen (gosegos!) som hon blev lite nyfiken, och när jag satte mig så att hon såg honom så tittade hon och petade lite på honom. Undrade väl vad det var för någon konstig liten sak..

Tack för att vi fick komma och se Tobias live, samt leka lite med Alicia´s roliga badbollar. Alltid lika kul! :)

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Man blir alltid lika förvånad när man ser en liten bebis. Det känns som ens egna barn aldrig har varit så liten! Märkligt.

2007-10-04 @ 07:21:34
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Tack för att ni kom! Du, gissa vad. Den där lampan Alicia inte kunde låta bli i vardagsrumsfönsret...den åkte i golvet strax efter ni gått. 1000 bitar. Suck.
Kramar

2007-10-04 @ 22:53:29
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0