Rapport

Jodå, vi är hemma och har det bra.
Idag var det nämligen bara en mjukstart. Det betyder att vi kom dit vid 9:30 (mitt under påklädningen av alla 15 barn = typ kaos!). När alla andra barn gått ut på gården så gick vi in på avdelningen tillsammans med Saga´s inskolningsfröken som heter Linda. Jag fick en bunt med papper som ska läsas igenom och fyllas i medan Saga utforskade alla leksaker och rum. Det var det som var tanken att hon skulle få träffa Linda och känna av miljön och alla prylar i lugn och ro.
Kändes bra. Fick med mig ännu en bunt papper och när de andra barnen skulle in och äta så åkte vi hem. Lagom så tycker jag! Imorgon kör vi igång på allvar, då ska vi infinna oss klockan 9 (hur det nu ska gå.. *gäsp*) och dagen börjar med brandövning 9:30. Ska bli intressant att se hur det går..

  I porten på väg till dagis!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt att det känns bra, kommer gå strålande imorgon tror jag!
Kram

2007-11-05 @ 22:15:35
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Fammo o Faffa

Jag tror och hoppas också att det går bättre i morgon

Kramar

2007-11-07 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0