Tjejsnack v.25

Boende

? Hur bor du? (lägenhet, hus, studentkorridor etc) Vilken våning och vilken storlek? Med vem? (djur, människor)
~
Jag bor i en lägenhet med 4 rok, 110 kvm på 5:e våningen. Där bor jag tillsammans med dottern Saga, hennes pappa Jimmy och katten Cinnamon.

? Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
~
Vi flyttade några gånger när jag var liten, men det är inget jag kommer ihåg. Utöver det så har jag flyttat till egen lägenhet och sedan hit där vi bor nu. Vi trivs superbra hela familjen och stannar nog här ett bra tag!

? Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer flytta hemifrån?
~
Jag var 19 år.

? Vart du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
~
Nej det kan jag inte påstå. Inte mer än att vi hälsar i hissen och på parkeringen.

? Vad har du av följande: (badkar/dusch), (balkong/altan/uteplats/trädgård), (kök/kokvrå/annat), (antal toaletter)
~
Vi har badkar, stor balkong, kök och två toaletter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0