Tjejsnack v. 24

Fotografering

◊ Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
Jag har en vanlig digitalkamera, Canon PowerShot A20. Är snart dax att skaffa en ny, den här är rätt klumpig och ger inga kanonbilder tyvärr..

Har du/vill ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du ha använt den?
Jag har kamera i mobilen men den är verkligen urusel så den används inte alls ofta. Blir i stort sett bara bilder på Saga.

Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
Sen Saga föddes så har det såklart blivit mycket roligare att fota, för hon är ju såklart det bästa motivet :)

Gillar du att stå framför kameran? Varför/varför inte?
Helst inte. Tycker jag blir fruktansvärt dålig på kort! Det är iofs lite trist, kanske måste skärpa till mig..

Vad fotograferade du senast?
Saga såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0