Tillskott i familjen, 75-års kalas och mysfika!

Nu har det hänt himla mycket de sista dagarna.

Söndagen började med ett tillskott i familjen. Mamma´s häst, Nektarin, fick sitt efterlängtade lilla föl. Det blev ett jättesött litet sto (flick-häst), som troligen kommer heta Spinda´s Cantalope. (Ännu inte bestämt stavning)




Nästa punkt på programmet var 75-års kalas hos Fammo. Där bjöds det på champange, smörgåstårta, vin, hembakad jordgubbstårta, ost och kex och mycket annat gott. Det var ju strålande väder och vi satt ute på altanen och njöt för fulla muggar! Saga var såklart skyddad till max med solhatt och ett lager solskyddskräm, dock tänkte jag inte på mig själv utan var såklart bränd efter ett par timmar.. :(
Det var iaf en mycket trevlig dag, Tack fammo för ett strålande kalas!!


Saga blev såklart uppassad på av Gudmor Karin, här äter de frukt.



Idag har vi haft besök av Emma och Meya. Vi tog en promenad till Mc Donald´s där vi fikade och barnen fick lunch. På vägen hem tog vi en sväng in på Babyland för att sukta på lite nya vagnar och annat nödvändigt.. ;) 
Jätte mysigt att träffa Emma, vi kan lätt flamsa bort några timmar! Nu sticker de till Gotland och är borta till midsommar men jag hoppas att vi hinner träffas mer i sommar!

Smarta jag packade ner kameran men glömde att ta kort på barnen. Emma tog dock något, får se om det blev bra så får hon skicka över det..

Kommentarer
Postat av: Gudmor K

Så de där kortet kom med....hmmm...
vilken tur att jag blir så bra på kort;)hehehe!
Vi ses snart igen, massa med pussar å kramar till sötis skrutt Sagis:)

2007-06-07 @ 10:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0