Skön eftermiddag

Igår eftermiddag så packade vi strandväskorna med kycklingwraps, vattenmelon, muffins och mängder med vatten för en tur till stranden. Vi mötte för ovanlighetens skull upp hela familjen Hellman-Jansson (vilket var kul för jag har inte träffat Anne-Marie sen Saga´s dop i november!), vi åkte till en jättesöt liten strand i Norrby där är det inte är så mycket folk, samt att man kan ligga på gräs och det är en fördel tycker jag. Får lite lätt panik av all sand på en vanlig strand ;)
Det var faktiskt inte så himla kallt i vattnet som jag trodde så jag tog med mig Saga så även hon fick doppa fötterna. Hon verkade inte alls bekymrad över att det inte var lika varmt som i badkaret, så hon traskade ut så hon hade vatten upp på låren ungefär.
Efter badet satt vi och slappade på filtarna och hade det skönt i solen. Klockan gick och vi åkte inte därifrån förrän efter klockan 18, det är så himla svårt att känna att det är kväll nu när det är så ljust och varmt! Märkte det mest på att Saga började bli trött och gnällig och råkade titta på klockan..
Det var verkligen en toppen eftermiddag och jag hoppas på fler sånna i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0