Ingen fotomodell..

Nej jag tror inte att Saga är en blivande fotomodell.
När Jimmy slutade jobbet idag så åkte vi ner till Ica Maxi där Stjärnstudio höll till denna vecka. Vi fotade Saga där när hon var 4 månader (om jag inte minns fel), och de bilderna blev verkligen inte bra. Enligt Jimmy var det bara för att han inte var med och fick henne att skratta såklart..
Den här gången är jag inte heller helt nöjd med bilderna, vet inte vad det är för Saga liksom tvärvägrar att le framför just den kameran. Det är lite underligt eftersom hon smilar upp sig så fort kameran kommer fram här hemma. Kanske känner hon "allvaret", eller så finner hon helt enkelt ingen anledning att le åt en korkad fotograf som töntar sig..? ;)
Bilderna kommer iaf om två veckor, hoppas bara att nån blev bra..
 

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Det är säkert någon bild som blir fin! Jag kan tänka mig att hon är söt i vilket fall som :-)

2007-06-16 @ 09:22:11
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

De blev säkert bra! Men jag förstår vad du menar, Alicia var också lite skeptisk mot fotografen. Hon har ju annars en kameramin, hon flinar upp sig så hon ser ut som en liten kinesbebis, men den visade hon inte, och det var knappt hon ville le, men jag tror ändå det blev några bra kort. Tror det handlar om att de inte är vana vid att någon är så tramsig, de sitter väl och undrar vad det är för tönt! Fotona hos Fotosmile har blivit bättre, har länk i gårdagens inlägg i min blogg. Lite dyrare, men man får dem på en gång.

2007-06-16 @ 11:58:19
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0