Hon kryper!

Jag har länge sagt (som de flesta andra mammor brukar säga) att jag tror att Saga kommer hoppa över krypandet. Detta för att hon inte visat några som helst tendenser till att vilja krypa eller åla.
Men på senaste tiden så har hon blivit bra mycket mer rölig och har tagit sig fram kortare sträckor på sitt eget lilla vis och varit nöjd med det. Men fortfarande har hon inte stått på alla fyra och gungat men inte kommit nånstans, sådär klassiskt ni vet.. Så jag har ju fortfarande trott att hon skippar krypet.
Men så alldeles nyss så satt hon på golvet bredvid mig i datorrummet och lekte, och vips så såg jag nåt i ögonvrån som rörde sig mot dörren. Guess who? Lillpruttan som kröp ut mot hallen!
Visst, hon har sin egen stil och använder inte knäna, utan hon viker liksom in vänsterbenet under sig och går/skjuter ifrån med höger foten på nåt lattjo sätt.. Men vad spelar det för roll? Hon tar sig ju fram iaf! :)
En senare fråga är om det bara var en engångsföreteelse eller om hon nu verkligen kom på hur man gjorde..



Bildbevis!



Ser ganska nöjd ut..

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig tjej!!!!

2007-06-01 @ 19:21:43
URL: http://greten.bloggspace.se/
Postat av: Rebecca

Åh stora tjejen! Vad duktig hon är!
Saknar er, försökte ringa dig idag, men kom inte fram på mobilen och ingen svarade hemma. Vi kan väl ses något?
Kramar

2007-06-01 @ 22:48:31
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0