Helgen som gick..

Det har inte varit en direkt händelserik helg för Lilla familjen.
I lördags plöjde vi igenom Globen och Farsta i jakt på shorts till Jimmy och bikini till mig. Vi kom inte hem med nåt av det.. Det är hopplöst att hitta byxor/shorts till Jimmy, han har tydligen en konstig kroppsbyggnad som byxtillverkarna inte har uppmärksammat ännu. Sen blir det ju inte lättare av att han redan innan har bestämt sig exakt hur shortsen ska se ut, och inget annat duger..
Lika hopplöst att hitta bikini till mig. Det är rätt utplockat redan, men jag hittade några som jag skulle kunna tänka mig. Fast inte i storlek 40.. *suck*

I söndags var vi och fotograferade Saga under vatten igen. (Jag ger inte upp, hon SKA bli modell ;) ) Det märktes dock att hon inte har varit och badat i bassäng och dykt på ett par veckor, hon fick några kallsupar och tyckte inte att det var så kul som vanligt men det gick bra ändå. Vi ska försöka komma iväg till nån simhall så hon inte glömmer bort allt.
Bilderna kommer om 2 veckor så då lägger jag ut dem här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0