Badpremiär!

Igår packade sig lilla familjen in i lilla bilen och åkte ut till Årsta och fammo´s veranda!
Där blåstes den nyinköpta poolen upp, kläder och blöjor blev avdragna och sen var det plaskiplask för hela slanten! :) Saga älskar verkligen att bada och är inte ett dugg rädd.
Jag hade en liten plan på att ha en pool till henne på balkongen, men efter att ha sett hur hon plaskade och stänkte så det tillslut var mer vatten utanför än i poolen så lägger jag ner den idén. Vill ju inte få fuktskador, och jag tror inte att surgrannen under blir så glad om det rinner ner vatten på hennes balkong ;)



Vill inte lägga in en alltför avslöjande bild på henne, man vet aldrig vad det är för dårar som snokar runt. Här döljer hon det mest privata lite själv iaf :)

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Vad härligt!! Jag kan förstå att det inte riktigt funkar med en pool på balkongen... I den åldern kan de verkligen PLASKA!

2007-06-10 @ 12:30:11
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag har tänkt mig en pool på balkongen, gör inget om det plaskar och stänker, grannen under har stuprör, och träet är ju impregnerat. :-)
Tips ang bilder. Märk dina bilder med din webadress. Går att göra enkelt i paint, kan visa dig om du vill.
Söt bild på Saga!
Kramar

2007-06-10 @ 21:33:24
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0