Slapp förmiddag och promenad

Efter ännu en jobbig natt med Saga så la jag mig och vilade med henne på förmiddagen idag. Jag brukar faktiskt inte göra det för det är den enda stunden jag har på dagen som jag kan fixa iordning både mig själv och lägenheten utan att bli störd. Men idag var jag så trött att jag inte orkade vara uppe så vi somnade vid 10:30 och sov till strax före 12, underbart skönt!

På eftermiddagen ringde Rebecca och undrade om vi ville gå med till Mc Donalds och stilla hennes gravid-sug efter glass. Vi var inte direkt svårövertalade ;)
Det är en precis lagom rutt att gå dit, fika, in på Babyland och sedan hem. En perfekt eftermiddags promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0