På bättringsvägen..

Natten har varit helt okej faktiskt. Hon totaldäckade 19:30 (eftersom hon skippade eftermiddagsluren), och sov till 1:30 då fick hon välling och efter ca 30 minuters övertalning så somnade hon tillslut om i sin säng (!) det är inte dåligt. (Jag kände verkligen att jag behövde ligga ifred en natt och inte vara tvungen att vingla på kanten för att Saga ligger på tvären i vår säng.) När hon väl somnat så sov hon ända till 7:20, då flyttade jag över henne till mig fort som attan och vi somnade om till 8:30. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt att Saga börjar bli bättre! Hör av dig när hon är bra så hittar vi på nåt, kanske en tripp till stranden om vädret tillåter?
Kramar

2007-07-26 @ 19:07:21
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0