Glömsk och trött

Äsch, glömde ju totalt bort att fotografera på Alicia´s kalas igår! Kameran låg så fint nerpackad i skötväskan så..
Och en helg fylld med 100-tals barn och massa sötsaker gjorde att jag var ap-trött igårkväll.

Kalaset var iaf väldigt trevligt! Mycket folk och ett tag fullkomligt kryllade det av barn på golvet, de var liksom överallt och man visste knappt var man skulle sätta fötterna :)
Som tur var så fanns där några bekanta FL´s ansikten som jag träffat några gånger så jag kände mig inte helt vilse. Dessutom så dök ju Gudmor Karin upp mot slutet så Saga fick gosa lite med henne! :)
Kort sagt så var det ett lyckat kalas och jag hoppas att 1-åringen hade en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är inte den enda, VI GLÖMDE! Kan du tänka dig så korkat...men det var ju lite halvkaos, så jag skyller på det. 1-åringen hälsar att hon hade jättetrevligt trots mycket folk!

2007-07-04 @ 23:07:30
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0