Host och snor..

Vi är sjuka. Jag blev förkyld i början av veckan, och idag har jag även varit lätt illamående hela dagen.
Efter mig så blev det Saga´s tur. Hon har inte haft någon feber men däremot snorat som en tok och så har hon en hemsk hosta! Den hostan har gjort det snudd på omöjligt för oss att sova ett par dagar för så fort hon ligger ner och slappnar av så sätter hostan igång. Tycker synd om henne! Hon har varit hemma från dagis torsdag och fredag för säkerhetsskull.
Nu har även Jimmy´s förkylning brytit ut. Han har legat och sovit sen han kom hem från jobbet i stort sett. (Han är inte långt ifrån döden den här gången heller..)

Nu är det sovtajm för mig med! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

jaha då ska jag gå igenom ansökningarna så du hamnar på en hög post haha puss på dig

2007-12-08 @ 10:50:26
Postat av: Rebecca

Ni får krya på er!
Kramar

2007-12-09 @ 22:06:23
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0