Framsteg

Jag har inte vågat skriva om det tidigare men nu verkar den nya trenden ha rotat sig rätt bra här hemma.

Saga har nämligen kommit på att hon nog inte behöver den där flaskan med välling på natten/morgonkvisten utan att det är rätt skönt att sova vidare istället. Nu sover hon till typ 8-8:30 och det är helt okej, hellre det än att hon vaknar vid 5-6 och håller igång ett tag för att sen somna om och sova till 9-10.
Det enda kruxet med det här är att det har blivit svårare att lägga henne på kvällarna. Men det är en annan historia och just nu är jag bara glad över att slippa gå upp och göra välling mitt i natten! :)


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Vad skönt! Isak är fortsatt envis med sin morgonvälling (typ vid 5-tiden) men den får Stefan gå upp och fixa så jag klagar inte ;-)
Fast Isak somnar å andra sidan väldigt snabbt och lätt vid 19-tiden på kvällarna så han har väl all rätt att vara hungrig så tidigt. Han somnar dessutom om till 7.30.

2007-08-08 @ 12:36:50
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ja visst är det skönt att slippa! Vi har haft genombrott med nattningen ikväll. 5 min i nya sängen! Underbart, hoppas det håller i sig!
Kramar

2007-08-08 @ 20:41:38
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0