Det tar emot

Jag måste börja söka jobb. Det suger hårt.
Arbetsförmedlingen, here i come..


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Vad hände med ditt förra jobb?

2007-08-10 @ 18:13:45
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Säger detsamma, kan du inte jobba kvar där?
Hur som helst, lycka till!
Kramar

2007-08-10 @ 22:37:42
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Emma

Usch, det där lät inget roligt! Fasar för att börja jobba, ska bli skönt på ett sätt, men samtidigt inte....
Japp, nu är det dags för en dejt! Nästa vecka blir bra. Vi kan väl höras på måndag o kolla av läget? KRAM

2007-08-10 @ 23:01:06
Postat av: Mikaela

Lillasysteryster & Becca - Jo visst finns mitt gamla jobb kvar, men jag vill inte tillbaka dit. Iofs bra arbetstider men pissdåligt betalt för ett slitigt fysiskt och psykiskt jobb. Redan innan jag blev gravid så tittade jag runt bland andra jobb..
Emma - Ringer dig efter jag har duschat! ;)

2007-08-14 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0