Det är mycket nu..

Jag är lite smått stressad nu. Imorgon drar vi!
Har packat mina och Saga´s kläder som vi ska ha med oss, Jimmy får packa sina själv (det är säkrast så..). Nu är det "bara" alla grejer kvar.
Shit vad prylar man måste ha med sig.. Det där med att bara ta med sig tandborste och badkläder funkar liksom inte när man har barn har jag märkt. Det ska vara blöjor, välling, nappflaskor, 100 nappar, leksaker (att ha på planet), favoritkläderna, snuttefilt..jag kan fortsätta i en evighet tror jag!

Jimmy är och får sig en sista omgång av sjukgymnasten innan den 13 timmar långa flygresan imorgon, sen kommer han hem och hämtar Saga så jag får packa det sista samt städa. Ingen rast ingen ro. Idag iaf. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så himla bra nu....Och lycka till med flygresan. Mycket stress innan men tänk va ni kan softa om ca 2 dygn.Må gott kramar

2007-08-21 @ 10:31:39
Postat av: Magdalena

Åååh spännande!! Hoppas ni får det så himla mysigt! kram

2007-08-21 @ 11:21:30
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Susanne (Yssa)

Passar på att önska er en jättehärlig semester - se till och njuta av solen och koppla av! Och ta gärna med lite värme och sol hem ;-)
Kram

2007-08-21 @ 21:31:11
URL: http://yssasblogg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hoppas ni får det jättetrevligt nu! Grattis i förskott till Saga!
Kramar

2007-08-21 @ 21:55:09
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0